IMA minden napra!:P

Magamért fogyózok, nem kényszerből. Bűnözni nem kellene, hiszen akkor saját magam csapom be. ...és ez nem szép dolog! Ki kell tartanom, mert nem a 90 napostól, vagy Atkinstól, stb-stb leszek igazán sikeres, hanem az önuralomtól, és kitartástól. AMEN.

2009. szeptember 2., szerda

4-5-6. nap

Kicsit lemaradtam...

Tehát a gyüminap.
Ettem barackot, és szőlőt.
Estefelé éhen akartam haldokolni, de túléltem...

Fehérje.
Délelőtt barackok.
Resztelt csirkemáj volt az ebéd is, és a vacsi is.
Ja, vacsira ettem pár falat zöldbablevest virslivel.
Dögpirosaka beköszöntött teljes erőbedobással!:P

...és a mai nap.
Pattantam a mérlegre. 62,9 kg vagyok, azaz eddig minusz kilóim száma: 3,1!!!
Délelőtt szőlőt ettem. Ez most nagyon fincsi volt: jó nagyszemű.
Ebéd: gulyáslevesből krumpli, egy kevés levével.
A vacsim valószínű, hogy kukorica-borsó konzerv lesz. A majonézes sajátaöntetet majd odaképzelem hozzá!:P

Egyébként teljesen lelkes vagyok!:)

0 megjegyzés: