IMA minden napra!:P

Magamért fogyózok, nem kényszerből. Bűnözni nem kellene, hiszen akkor saját magam csapom be. ...és ez nem szép dolog! Ki kell tartanom, mert nem a 90 napostól, vagy Atkinstól, stb-stb leszek igazán sikeres, hanem az önuralomtól, és kitartástól. AMEN.

2009. szeptember 10., csütörtök

13-14. nap

Tegnap: Fehérjenap
Délben ettem egy kis gulyásleves levét pár falatka lecsókolbival.
Este lecsósvirlit főztem tarhonyával. A virslijéből ettem!:)

Ma pedig csaltam...
Kineveztem a mai napot szénhidrátnapnak, de olyan nasi nélkülisnek...
Húslevest ettem csigatésztával. Rántotthusi volt, aminek csak a csücskit rágtam le, és bekaptam 2-3 kis darabka sültkrumplit.

Holnap gyüminapom lesz. Önként, és dalolva...

...és mindez csak azért, mert szombaton falunap lesz, és én szeretnék a sertéspöriből enni!

Remélem nem csinálok ezzel nagy hülyeséget, és nem fog összedőlni a világ!:P

Mérleg is volt. Kicsit csalódtam, mert nincs semmi minuszom. Sőt!!! 63,3 kg!!!
Nem értem... A centik viszont fogyogatnak!:) ...és a gatyeszom is kezd nagyon lötyögni!:D

0 megjegyzés: