IMA minden napra!:P

Magamért fogyózok, nem kényszerből. Bűnözni nem kellene, hiszen akkor saját magam csapom be. ...és ez nem szép dolog! Ki kell tartanom, mert nem a 90 napostól, vagy Atkinstól, stb-stb leszek igazán sikeres, hanem az önuralomtól, és kitartástól. AMEN.

2009. szeptember 23., szerda

26-27. nap

Keményítő és szénhidrát nap.

Elméletileg. Gyakorlatilag pedig össze-vissza ment a dolog.
Tegnap este már ott tartottam, hogy elegem van az egész 90 naposból, és visszatérek a jó öreg Atkins-bácsi módszeréhez.

Hogy miért???
Mert éhezek. ...és ha éhes vagyok, hajlamos vagyok a csalásra!:P
Meg amikor szénhidrát napom van mama biztos husit süt! Ha fehérje napom van, akkor tészta van ebédre. Nem tudom összehozni a dolgokat!:( Arra nincs időm, hogy a fél órácskás ebédidőm alatt főzicskéljek magamnak. Azt meg nem köthetem ki, hogy mit főzzön mama. Örülök, hogy egyáltalán főz ránk! Meg pl. ha péntek van, az tuti tésztás nap - mert ők így szokták meg.

A másik nagy ok: nem is fogytam valami sokat!

Na, de majd még alszok rá egyet.
Aztán lehet, hogy holnap úgy kezdem a bejegyzést, hogy "Atkins 1. nap"!:P

0 megjegyzés: