IMA minden napra!:P

Magamért fogyózok, nem kényszerből. Bűnözni nem kellene, hiszen akkor saját magam csapom be. ...és ez nem szép dolog! Ki kell tartanom, mert nem a 90 napostól, vagy Atkinstól, stb-stb leszek igazán sikeres, hanem az önuralomtól, és kitartástól. AMEN.

2009. szeptember 3., csütörtök

7. nap

Széndidrát nap

Ezt valahogy elég nehezen viselem.
Ettem délelőtt gyümit. Utána 2 linzert, és egy kakaós csigát. Irígykedve lestem a párom kajáját: mama fasírtot sütött! Ilyenkor hiányzik a jó öreg Atkins!:(
Délután már utáltam minden édes dolgot, így a vacsim zacsis gulyásleves volt sok-sok tésztával. (Tettem bele egy kis eperlevelet plusszba.) A csokit is lepasszoltam: a párom vidáman begyűrte!:)

Mérleg nem volt...
Kicsit félek a holnapi gyüminaptól! Nálam az egyenlő az éhezéssel!:(

0 megjegyzés: