IMA minden napra!:P

Magamért fogyózok, nem kényszerből. Bűnözni nem kellene, hiszen akkor saját magam csapom be. ...és ez nem szép dolog! Ki kell tartanom, mert nem a 90 napostól, vagy Atkinstól, stb-stb leszek igazán sikeres, hanem az önuralomtól, és kitartástól. AMEN.

2009. szeptember 11., péntek

15. nap

Az önkéntes gyüminap

Valahogy egészen jól viselem most.
Príma dolog a banán: nem vagyok éhes tőle! ...és a belem se ég!:)
...azért ettem egy almát is ma, mert a banán elég drága mulatság!

Mai aprócska bűnöcske, ha ez annak nevezhető: ettem pár falatka salátát (káposzta-ubi-hagyma-paprika). Le kellett tesztelni!:D

Ma reggel hirtelen felindulásból ráugrottam a mérlegre is!
62,7 kg!!! Fogytam! Tökjóóóó! Akkor az a tegnapi nem is volt érvényes???
Talán éppen ezért a kedvem is tökjóóóóó volt ma!:)

0 megjegyzés: