IMA minden napra!:P

Magamért fogyózok, nem kényszerből. Bűnözni nem kellene, hiszen akkor saját magam csapom be. ...és ez nem szép dolog! Ki kell tartanom, mert nem a 90 napostól, vagy Atkinstól, stb-stb leszek igazán sikeres, hanem az önuralomtól, és kitartástól. AMEN.

2009. szeptember 14., hétfő

16-18. nap

Bocs, hogy így egybe...

16. Fehérje. Ettem marhapörit, birkapörit, 1 db töltöttkápit. Ja, és sok friss salátát. Pár falatka főtt krumpli is lecsúszott... Ja, és este sülthusi.
Nem a szabvány, mivel délben és este mást ettem! De ez valahogy nálam soha nem jön össze!:P

17. Keményítő. Paprikáskrumlit főztem. Egyész nap rájártam. 3-4 karika füstöltkolbit tettem bele, de csak az íze miatt!

18. Szénhidrát. Délelőtt banán, utána pogi, linzer. Este pedig egy speedburger. Szánom-bánom, de nagyon fincsi volt, és nagyon éhes voltam! Na jó, nem volt egy egész, mert a lánykám lenyúlta majdnem a felét!:D

A CH nap szerintem a legrosszabb!:( Vajon ez másnál is így van???

0 megjegyzés: