IMA minden napra!:P

Magamért fogyózok, nem kényszerből. Bűnözni nem kellene, hiszen akkor saját magam csapom be. ...és ez nem szép dolog! Ki kell tartanom, mert nem a 90 napostól, vagy Atkinstól, stb-stb leszek igazán sikeres, hanem az önuralomtól, és kitartástól. AMEN.

2009. szeptember 18., péntek

22. nap

Keményítő nap

Délelőtt picit csaltam: megettem egy szendvicset. Mentségemre szóljon: átfagytam a piacon, és egész délelőtt semmit se tudtam enni...

Délben egyébként savanya levest ettem. Mama főzte, olyan mint a krumpli leves, és a tojás leves keveréke kicsi ecettel. A krumplit kiettem belőle egy kevés levével. Igazából nem ízlett, de más kaja nem volt itthon!

Mégegy kis baki becsúszott: pár mini szeletke habos-almás. Na, ez aztán ízlett a belezetemnek!:D

...és mérleg is volt. Mondjam??? Egy dekát nem fogytam! 63 kiló egészen kereken.
De a csalások miatt nem is számítottam másra!:P

0 megjegyzés: