IMA minden napra!:P

Magamért fogyózok, nem kényszerből. Bűnözni nem kellene, hiszen akkor saját magam csapom be. ...és ez nem szép dolog! Ki kell tartanom, mert nem a 90 napostól, vagy Atkinstól, stb-stb leszek igazán sikeres, hanem az önuralomtól, és kitartástól. AMEN.

2009. szeptember 5., szombat

9. nap

Fehérjenap

Reggel megittam a kávémat tejszínnel, utána elkezdtem nyiszatoli a csirkezúzát. Mire másfél kilót összedaraboltam, és a pörit feltettem főni, nagyon eltelt az idő...
Így a délelőtti gyümi valahogy elmaradt...

Délben ettem a zúzapöriből. Nem sokat, de ez is bőven elég volt!:P A tészta kicsit hiányzott mellőle!
Ja, és ettem mellé salátát. Saját kutyulmány: káposzta, ubi, lilahagyma ecetes lével. Ez viszont nagyon jól esett!

Olyan érdekes, hogy ha proteinnapom van, tésztára vágyom, ha gyümi nap van, husira vágyom...
Hogy nekem semmi se jó???:P

Amire büszke vagyok: NEM BŰNÖZTEM!!! Holnap lesz a 10 nap, de még egy titlott kaja se csúszott le! ...igen,megveregettem a vállam!:)...

0 megjegyzés: