IMA minden napra!:P

Magamért fogyózok, nem kényszerből. Bűnözni nem kellene, hiszen akkor saját magam csapom be. ...és ez nem szép dolog! Ki kell tartanom, mert nem a 90 napostól, vagy Atkinstól, stb-stb leszek igazán sikeres, hanem az önuralomtól, és kitartástól. AMEN.

2009. augusztus 30., vasárnap

3. nap

Ma reggel rápattantam a mérlegre. Tudom, nem lett volna szabad, de nagyon kíváncsi voltam!:P
Szóval mérleg ma reggel: 64,4 kg. Ami minusz 1,6 kilót jelent! TÖKJÓ!!!:)

A mai nap egyébként szénhidrát nap.

Kajáim:
R: kávé tejszínnel
T: 1 fürt szőlő, 2 db óriás szilva
E: borsóleves kevéske zöldséggel, lecsós tarhonya
U: 2 szelet piskótatekercs
V: ismét piskóta lesz...

Megjegyzés. Ma is éhesnek érzem magam... Viszont hiába akartam bedúrni a tarhonyát, nem ment... Valahogy nem esett jól! A piskótára nagyon rá voltam izgulva, de azt is nehezen tuszkoltam le... Talán estére jobban esik majd!
A leves miatt pedig... Nos, a zöldség az ugye keményítő. Remélem nem gáz... Nem ettem sokat belőle!:)

0 megjegyzés: