IMA minden napra!:P

Magamért fogyózok, nem kényszerből. Bűnözni nem kellene, hiszen akkor saját magam csapom be. ...és ez nem szép dolog! Ki kell tartanom, mert nem a 90 napostól, vagy Atkinstól, stb-stb leszek igazán sikeres, hanem az önuralomtól, és kitartástól. AMEN.

2010. január 2., szombat

Új év, új kezdet???

Na, lám-lám, milyen ingatag egy nőszemély vagyok...
A cefamadar tablettáim még nem fogytak el. Egy levéllel beszedtem, utána egyszer itthon felejtettem... ....és utána teljesen elfelejtettem, hogy nekem ilyen bogyeszom is van!:P

Az update-ből se lett semmi, hiszen jöttek az ünnepek, és nehogymás pont én maradjak ki a fincsi kajákból!:P

Az eredménye is meglett a dolognak: ismét híztam. Méghozzá szép kerekre. No nem csak én lettem kerek, hanem a kilóim száma is! ÓÓÓÓÓ, ezt bizony valahogy le kell kűzdeni!
Mivel márciusig nem lesz munkám, így pénzem se lenne új, bálnaméretű ruhatárat beszerezni!

Visszaolvasgatva magam, lehet, hogy mégiscsak a 90 napost kellene ismét elkezdeni!
Az atkins úgyse menne, hisz a krumpli, gyümi, tészta úgyis hiányozna, és előbb, vagy utóbb úgyis bűnbe esnék.

Szóval most megrágom magamban a dolgokat, és hétfőn jelentkezek! (Nem tudom miért éppen hétfőn... Talán az egy jó kezdeti nap lesz!)

0 megjegyzés: